BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 4 Januari 2013

Assalamulaikum and Very Good Morning :)


I would like to share my New Story with you all .. Okay , New Year ni agak mencar sikit , Kenapa ? Sebab tercetus sedikit pergaduhan antara aque dan die . Alhamdulillah segalanya dapat di atas atasi dengan sebaik2nya .. Segalanya dipermudah oleh Allah SWT . 

AZAM BARU .
Azam baru tahun ni nak buat makayah bangga dengan keputusan SPM , Sempurna kan hidup dengan ibadah dan Insyallah .. Akan ke alam baru tahun depan. So nak kumpul apa yang patut sementara "SINGLE" ni . Insyaallah berkat doa2 kawan , mama ayah dan dea semestinya menjadi . :)

STEREO LOVE .
Seperti biasa topik cinta akan menarik sesiapa sahaja membaca . Tapi ni bukan cinta2 tu okey . Ni cerita tentang pegaulan sekeliling antara perempuan2 di masa kini . Berminat sangat nak cerita sebab telah menjadi pengajaran yang sangat bermakna dalam hidup :) Ayat rempit satu . Okay , Sebenarnya dekat sekolah baru yang aque duduk sekrang ni ada seorang bekas pelajar dari satu sekolah sama dengan aque dulu . Dia pernah malukan aque depan orang , fitnah orang sane sini .. Akhirnya die berpindah , dan aque jumpa die di sini . Aque bersangka die dah berubah dan ramai sahabt di sekolah baru yang aque duduk name sangkaan aque meleset sepenuhnya. Apabila didatangi seorang hamba Allah menyata hasrat serta "terkena game" ngan si die ni tadi . Dan sampai sekrang die masih tiada kawan kat sekolah. Moralnya perubahan tu kene ada dalam hidup :) 

0 Orang Berani Komen: