BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 1 Februari 2013

H A T I S A Y A ...


ASSALAMUALAIKUM READERS ...

Hati aque bukan plastik .. Yes bukan plastik .. Aque manusia bukan nya manusia yang plastik .. Aque adalah aque ,, Aque tetap dengan cara aque menyayangi orang begitu .. Tetap mengambil berat, Tetap merisaukan , Tetap CEREWET ... Itu SHAFIQAH AINAA . Tadapat disangkal lagi memang itu perangai die sejak mengenali cinta .. KadangKala aque tak memahami apa yang terjadi di sekeliling .. Aque takboleh jadi orang lain.. Aque harus jujur terhadap diri, supaya orang boleh respect aque siapa .. Tapi ni tidak aque kalah pada sayang.. Yak Allah kuat kan lah hati ini .. Jangan biarkan ia terluka lagi ..  Jiwa hamba Mu ini lemah selemahny.. Aque kecewa kerana a tiada memahami .. Subahannallah .. Hebat sungguh dugaan ini ..  Aque pohon Kau tabahkan lah .. Aque tetap aque .. TERIMA KASIH PADA PENERIMA . 

DIA ..
Segalanya indah pada pertama kali aque mengenali dirinya .. Yak Allah fahamkan kami ,.. Jagakan hubungan kami sebaiknya.. Aque tak mampu untuk menjadi yang terbaik .. Perbezaan umur yang membuat aque sedikit terkilan pada awalnya .. Aque tadapat membiasakan diri .. Aque sekadar insan biasa yang sangat memerlukan dan menitik beratkan kasih sayang .. Aque CEREWET terhadap HUBUNGAN . Maafkanlah aque andai takboleh mengikuti apa ada nya kamu ... Aque cuma kamu tahu bertapa aque sayangkan kau .. Saat indah perkenalan akan ku simpan rapi .. Bia ia dibawa sekali dengan cinta yang kian berkembang .. Wahai sang kekasih .. fahammilah aque hanya sekadar manusia yang sering diperkosa cintanya oleh manusia yang tidak pernah bertanggungjawap .. Aque mohon agar kau membiarkan aque mewarnai sendiri hubungan ini ...Izinkan aque .. 

E R T I C I N T A . .

Sedikit perkongsian pribadi .. Kini hati ku dimilik sepenuhnya . Alhamdulillah .. Pasang surut hubungan ini akan ku jaga rapi . Insayaallah .. Terima kasih adanya dikau dalam kehidupan sehari walaupun setakat ini hubungan masih lagi tidak begitu berwarna .. Apa pun aque tetap bersyukur ,, HANYA AQUE NAK KAU TAHU BERTAPA AQUE SAYANGKAN ENGKAU ..



ONLY YOU F .

0 Orang Berani Komen: