BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 28 Februari 2013

M E N G A L A H .


Assalamualaikum Readers ..

Sedikit kecewa aque nak share harini . Hanya Allah sahaja tahu apa aque rasa saat ini . Aque hanya manusia yang sekadar menahan sabar dan berdiam diri . Entah kenapa semakin hari aque rasa semakin seksa . Kenapa kau berubah sekelip mata sayang ? Aque perlukan jawapan semahunye . Aque bukan manusia yang senang dipemainkan , aque hanya seorang yang memerlukan kasih rindu dari kau . Sampai bila aque mampu bertahan ? Apakah pertanda kau tak lg memerlukan aque dalam hidup kau ? 

Setiap hari aque mengirim kan pesanan ringkas . Kenapa jawapan kau sering menyakitkan hati aque? Apa salah diri ini .. Jawab lah pertanyaan aque ni sayang ... Kenapa mesti menyeksa hati aque ? Mana sumpah setia kau ? Sehati sejiwa yang kau buat aque terbayang2 sehingga kini .. Barangkali aque takcukup baik buat kamu ya ? 

Hanya Allah sahaja yang ketahui saat ini apa yang aque alami . Aque perlukan seseorang di belakang . Menyokong setiap tingkah laku ku , memberi kan segala tunjuk ajar hidup . Kenapa aque rasa MANIS to sementara sahaja ? Harapan menjadi dusta hidup . Ketahui la kau hati ini sedang terluka dek tingkah laku mu . Akan ku cuba pertahankan hubungan ini .. Entah sampai bila aque pon taktahu . Mohon aque , kau kembali lah kepada sedia kala sebelum terlambat . 

Wahai hati, sabar la kau ye sayang . Mungkin ini dugaan . Hanya sebentuk cincin aque lepasakan suku rindu ku pada dia selebihnya aque mendoakan pada Allah agar dia dalam keadaan baik2 belaka .. Hanya air mata aque menemani hidup ini ketika ini . Aque berharap agar satu hari nanti terbuka lah jalan untuk aque menyelesaikan nya . 

Yak Allah , Kau satukan lah kami andai kami ini jodoh antara satu sama lain . Engkau buangkan lah segala sifat prasangka antara kami . Kau lindungilah kami dari sebarang halangan dan dugaan . Kau tunjukkan lah pada die bahawa aque mencintai dan merindui dia . Dia yang dulu yang sering memberi semngat pada hidup aque .. Kau berikan lah dia pertunjuk bahawa aque sedia meninggalkan dia jika aque tidak diperlukan lagi . Aque redha andai ini takdir hidup ku . Segala kesakitan yang aque tempuhi hanya untuk meperbaiki keadaan . Berikanlah aque kekuatan . Kerana hamba MU ini semakin Lemah dan Sudah Berputus Asa .

"sayang ketahuilah hati ini mudah rapuh dan tidak berdaya lg menerima . andai diri ku tidak diperlukan berkata jujur sahaja lah kerana aque sudah cuba yang terbaik buat kamu . Memahami tugasan yang kau laksanakan untuk mencari nafkah kehidupan itu perkara biasa tapi jangan pernah abaikan sesekali permintaan diri ini .. Aque hanya minta sedikit kebahagian .. Allah sedang memeberikan yang terbaik buat kau jangan kau persia kan cinta dan kebahagian ini "


Berdosa Kah Aque ..

0 Orang Berani Komen: