BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 9 Mac 2013

ASSALAMUALAIKUM READERS ...


P E R B A N ....

Kesilapan tetap akan menjadi kesilapan hidup . Semua orang pernah melakukan kesilapan yang yang berulang selagi mereka tidak sedar .. Begitu juga aque , aque juga manusia biasa yang sering melakukan kesilapan yang berulang .. Tetapi tidak siapa yang mengerti mengapa ia terus berulang ... Ini lah manusia .. Kalau kita boleh mengorak kembali langkah kebelakang sudah lame mereka akan membetulkan kesalahan yang pernah mereka lakukan .. Tidak terjangkau di fikiran akal ini semua akan berlaku .. Dan siapa kita ingin menghukum semahunya kepada insan lain sedangkan kita pun tetap melakukan kesilapan .. Tersalah pilih jalan sangat2 buruk padahnya .. Ya Allah mintak ku dijauhkan lah ..

Ya Allah aque berdosa mengabaikan tanggungjawap ku kepada Mu juga pada manusia yang lain .. Entah di mana akal fikiran hingga aque sesat di jalan yang terang lagi terbuka ...  Aque berdosa dan bersalah . Aque mementingkan dunia luar sehingga aque terlupa dunia berdekatan masih berterabur dan memerlukan pendekatan . Maafkan aque ..  Aque hanya manusia biasa dan masih lg di bawah umur .. Siapa mahu hormat pendapat ku? Tidak akan ada siape pun yang mendengar sebaliknya akan dipersalahkan... 

Aque hanya mampu melakukan PERUBAHAN dengan mendoakan dan mendekatkan kembali mereka.. Aque akan berusehe sebaik mungkin. Aque sayangkan mereke !! Aque mahu kami semua tidak akan pernah terlerai. Yak Allah bantu lah aque dalam menyelesaikan masalah ini .. Hanya kau sahja yang mampu melakukan keajipan pada kami sekeluarga.. Bahagia kan kami.. Satukan kami kembali .. 

0 Orang Berani Komen: