BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 11 Mac 2013

ASSALAMUALAIKUM READERS ..


K E S A B A R A N ..

Allhamdulillah masih diberikan kesempatan untuk hidup harini menzahirkan segalanya .. Sangat2 bersyukur .. Kesabaran ku mula di uji dengan apa yang berlaku. Apa dosa aque diperlakukan sebegini rupa ? Layak kah aque terima macam ni ? Aque da cuba selamatkan hubungan kita tapi aque juga dipersalahkan . Aduhai hati bersabarlah .. Aque da cube sebaik mungkin tetapi ini ke balasan terhadap apa yang aque da korbankan ? Hanya mampu memandang dengan penuh kekesalan .. Aque teringat kembali segala kenangan kita.. Ku kebelakangakan kembali waktu ..

Indahkan segalanya belaku .. Aque terpegun dengan janji kau, saat kau melafaskan sayang dan cinta . Aque ketepikan soal lain. Yang penting aque puas menjalani kehidupan yang bahagia..  Namun tetap tak kekal lama walauapun aque da cuba perbaikan keadaan .. Tappelah hati da taksuka .. Aque redha. Aque akan terus berdoa untuk kita. Untuk kau , aque dan yang akan datang .. Hanya ini yang aque mampu berikan ..

Aque akan terus kuat untuk ini . Demi Allah aque sayangkan ini . Aque terlampau sayangkan anugerah tuhan yang satu ini . Takkan aque persiakan.. Aque pelakunya . Aque yang harus berdepan.. Entah bila dia kan tersedar biarkan .. Aque tanak tahu .. Biarkan ia berlalu dengan ego nya . Aque da cuba .

Ya Allah , aque mohon diperkuat kan hati ini .. Redhailah segala pilihan ku . Lembutkan hati nya bukan untuk ku tetapi yang bakal tercipta roh nya ini . Aque mohon di berikan peluang untuk sekian kalinya die merasai kebahgian bersama kedua ibu dan bapanya .. Mohon agar kami dipersatukan untuk yang bakal tercipta ini...


0 Orang Berani Komen: