BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 10 April 2013

Assalamualaikum Readers ..

Dear All .. I'm happy and bersyukur sangat..  Berkat kesabaran dan pengorbanan yang telah aque berikan kini aque di tempat yang selesa.. Allhamdulillah , aque hanya mampu tersenyum dan mengucap syukur ..Segala nya belum ke kemuncak tapi sedikit lg.. Moga Allah permudahkan jalan hamba mu ini... Aque tidak mengharap pada awalnya, tetapi aque bersyukur atas pemberian mu.. Aque tahu setiap yang mendatang dan pergi mesti ade pengorbanan... Namun, aque cekal kan hati untuk terus ke hadapan walaupun aque tahu kadang2 ia tidsak kekal .. Mengalir air mata menikmati kesyukur yang ade pada harini :) 

Aque tidak lah sebaik yang korang sangka.. Kekadang ade jugak melakukan kesalahan same ade sedar atau tidak tapi ini hak masing2 untuk menilai.. Aque tetap memberikan yang terbaik , yang tercantik dan tersusun.. Walaupun dia adalah seorang musuh aque kerana aque tahu manusia tetap akan berubah tidak sekarang tetapi mungkin nanti.. Kisah ku tidak la semenarik semua ibarat kisah2 cinta yg sering dipaparkan .. Tapi aque cuba yang terbaik untuk sesiapa yang bediri sebelah aque sama ada seorang kawan, shabat, mahupun kekasih .. 

Dunia adalah pementasan dunia yang sering dilakonkan dengan pelbagai watak .. Ye aque tahu, itu semua ada balasan nye baik buruk Allah yang tentukan .. Tetapi kita manusia harus terus berjuang untuk menghadapi apa sahaja dugaan.. Kadang2 dugaan ni pahit, kadang2 seronok dan ade jugak yang membawa kemanisan.. Terpulang pada pandangan yang meletakkan ...

Alhamdulillah, setelah hampit 4 bulan aque menanggong pelbagai rintangan di sekolah baru akhirnya segalanya terjawap.. Terima kasih Yak ALLAH kau lembutkan hati mereka kau bukkan jalan untuk ku terus berjalan2 bersama mereka .. Amin. 

Allah mengetahui apa adenye aque.. apa yang ku rasa kan kini.. Apa yang sedang ku inginkan kini.. Aque mengharapkann perubahan dalam hidup ini dapat ku teruskan walaupun banyak rintangan yang harus aque hadaapi .. Ya Allah ini doakku.. Dengarilah ...

"Tidak senang , tidak susah.. Tiada pahit tiada juga manis .. Aque sedar akan ini .. Aque menadah sepuluh jari ini memohon kepada mu permudahkan jalan kami, permudahkan segala urusan kami di atas dunia, Ampunkan dosa2 kami .. Ibu ayah kami , guru2 kami serta kaum seislam kami.. Ya Allah , bukakan pintu perubahan untuk kami .. Lembutkan hati kami untuk memaffkan satu sama lain .. Timbulkan lah kerharmonian antara kami.. Pohon kami agar hidup kami diberkati .. ":


SEBAHAGIAN DARI 5 DAMAI :D

0 Orang Berani Komen: