BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 14 Disember 2013

Counting Days...


Assalamualaikum Readers....

Alhamdulillah bersua lagi kita pada harini (cewaah !) da macam nak bg ceramah.. Lama jugak lah tak menghadap blogger nih sebab dah berumahtangga .. Al maklum da ade suami so masa banyak terbahagi pada si Dia !
Alhamdulillah , berkat perkhawinan ini jugak kami bakal di kurniakan cahaya mata tak lama lg.. Rasa teruja tu memang ade , tak sabar ! Tidak lagi memandang ke arah belakang cuma agak sedikit terkilan sebab tade rezeki nak ambik SPM this year ! Tapper, berkorban untuk keluarga .. Penjamkan mata dan teruskan . Mana lah tahu rezeki anak esok Mama die ni berjaya !

Tentang kehidupan berumahtangaa , hmm... banyak sudut yang harus di pelajari tak semua yang berjaya aque lepasi ! Opps , masih ade lagi bende yang perlu di pertingkatkan dari pelbagai segi.. Papa, itu panggilan untuk suami aque lah... Dia tak banyak cerewet sangat pada awal perkhawinan, sampai sekarang .. die caring tapi tak romantik (habis aque kalau die baca blogger ni !)..  Well, setiap bende kita buat adaer risiko nya, bukannya semua positif tentang apa kita buat .. Maksudnya pemikiran sekalian mahluk .. Ada jugak yg masih tak berhenti2 berkata2..  Tolak ketepi la itu semua janji family aque sihat dan di berkati... 

Apa2 pun ujian yang di berikan , yang datang dalam hidup harus jugak aque tempuhi ... Dalam diam , hati aque berdetik ini lah realiti dunia yang harus kita hadap .. Kadang2 aque takut jugak , aque mengadu jugak kat Papa sometimes ... Okaylah hakikatnya kadang2 je lah die layan , kalau da penat .. Die just kuatkan aque dari segi fizikal .. Itu lah guna sepasang suami isteri tiada rahsia ! 
Semangat pulak menulis, bg yang mengikuti siaran .. Di sini aque sertakan beberapa gambar untuk tontonan pada yang nak melihat.. tanak lihat tutup mata la weyy .. haha okay lah bye-2..



0 Orang Berani Komen: